ناناز مامان و بابا یاسمینناناز مامان و بابا یاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

یاسمین زیبای ما

جای پا

1390/12/9 0:19
نویسنده : مامان سحر
373 بازدید
اشتراک گذاری

خوابی دیدم ...

خواب دیدم در ساحل با خدا قدم میزنم .

بر پهنه آسمان صحنه هایی از زندگی ام برق زد .

در هر صحنه دو جفت جای پا روی شن دیدم یکی متعلق به من و یکی متعلق به خدا .

وقتی آخرین صحنه در مقابلم برق زد به پشت سر و به جای پاهای روی شن ها نگاه کردم .

متوجه شدم که چندین بار در طول زندگیم فقط یک جفت جای پا روی شن بوده است .

همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگیم بوده است .

این واقعا برایم ناراحت کننده بود و درباره اش از خدا سوال کردم : خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود ولی دیدم که در سخت ترین دوران زندگیم فقط یک جفت جای پا وجود داشت . نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر وقت دیگر به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی ؟

.

.

خدا پاسخ داد : بنده بسیار عزیزم من در کنارت هستم و هرگز تنهایت نخواهم گذاشت . اگر در آزمونها و رنج ها فقط یک جفت جای پا دیدی زمانی بود که تو را در آغوشم حمل میکردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
9 اسفند 90 0:57
لباسای فوق العاده واسه نینی های فوق العاده در: http://babybrandsstore.blogfa.com/
.::مادرخانومی::.
10 اسفند 90 8:15
سلام گلم میبینم که شماهم مثل ما انتظار یه فرشته ی کوچولو رو میکشید البته امیدوارم انتظارشما مثل ما طولانی نشه عزیزم اگه دوس داشتی یه سر به .::دردونه::. بزن خوشحال میشم